Daca va intrebati la ce va foloseste sa va optimizati site-ul si sa il directati catre o anumita categorie de clienti, priviti cu atentie statisticile de mai jos. Aceste rapoarte reprezinta diferenta dintre reclama platita si fara posibilitate de targetare, banner exchange, anunturi cu scop general si traficul targetat / interesat de produsele dvs. Daca se apeleaza la solutii de reclama ce nu are un target anume ci doar va aduce vizitatori haotic, vanzarile se vor face "din greseala", doar daca din noroc unul dintre vizitatori este curios... Astfel raportul se schimba in felul urmator: In cazul in care se apeleaza la solutii de reclama cu target nu aveti foarte multi vizitatori, insa raportul de vanzari este mult mai mare. Din simplul motiv ca 90% dintre vizitatori sunt interesati de produsul dvs. Astfel va puteti optimiza pagina web pentru a capta acest trafic ce este interesat de ceea ce vindeti dvs. si desigur aduceti astfel din motoarele de cautare vizitatorii ce sunt interesati sa gaseasca site-ul/produsele dvs.
|
|
|||
Gazduire Web & Copyright 2004 http://optimization.ro |